Slå Lokationshistorik til

Hej  😊

Er der mon her, der kan hjælpe 😊

Jeg har en Samsung tablet, hvor jeg godt ville slå Lokationshistorik til

Har prøvet alt muligt Halløj, slettede catat, genstarte med vider

Den bliver ved med at skrive sådan her

”Denne indstilling er i øjeblikke ikke tilgængelig for din kontotype”
Så kan ikke slå Lokationshistorik til

Har netop slettet start e-mailen /kontoen (Det er en  firma Dims)  

Havde ikke koden til den første konto, IT-afdeling kunne umiddelbart ikke lige hjælpe,  blev anbefalet at oprettet en ny konto  

Hmm så det hjalp ikke at slette den gamle konto, Vi snakkede om fabriksindstilling – kan det undgå ? så ville det være dejligt

https://www.dropbox.com/scl/fi/urejo9nnbqy2rky4zyj14/Screenshot_20240618_214529_Maps.jpg?rlkey=rt90dovnjm383cikekx1ebglb&st=w3ksmmzy&dl=0

Hilsen Martin G.

Går og roder med lidt af hver : -)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det eneste forslag jeg har er at oprette en Google konto, det giver mulighed for vha Google map og Googles Timeline at se hvor du har været, afstande etc. Er der fejl mht transportmiddel eller nøjagtige tider kan man editere.
Vedlagte er en dag i vores ferie. En biltur og en sejltur(trekanten i vandet).
Men det fordrer naturligvis at enheden har GPS modtager.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen >  jeg havde netop oprettet  en ny Google konto  😊 hvor jeg har prøvet alt muligt halløj den skriver det  ovenstående

Så hvad gør jeg så ?

MartinG skrev den 05-07-2024 20:49:01

JohnLarsen >  jeg havde netop oprettet  en ny Google konto  😊 hvor jeg har prøvet alt muligt halløj den skriver det  ovenstående

Så hvad gør jeg så ?

Nu ved jeg ikke meget, faktisk tæt på nul, om Google kontotyper da jeg i del år bare har haft en privat konto. Jeg ved dog at der også findes en type virksomhedskonto, men hvad den kan, eller ikke kan, i forhold til den private, ved jeg ikke.

Prøv evt at oprette en Google konto på din mobiltlf, og test og lær noget den vej.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen >

Hmm nu har jeg prøvet at oprette  en hel ny Gmail  konto, og prøvet på min privat - mobil  der er godt nok en anden Gmail (Lokationshistorik slået  til og dur) / konto på i forvejen   

Der sker det samme den kan ikke slås til

Har lige kontrolleret min arbejdst, der ligger og så to Gmail kontor begge kontor er Lokationshistorik slået  til det dur  😊
Så det kan åbenbart godt lade sig gøre at have to kontoer på en enhed hvor Lokationshistorik slået  til på begge

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis