Redback RM24A-100 robot klipper problemer med kode

Har en robot klipper som ovenfor nævnt. Den var kørt udenfor afgrænsningen kablet og sad fast. Da jeg satte den retur i ladestationen kunne jeg ikke indlæse min kode på maskinen, koden er simpelthen forsvundet. Er der nogen der ved hvordan man nulstiller det hele og starter forfra. Den melder ingen fejl, den er fuldt opladet og lampen lyser konstant grønt
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Koden er tyverisikring, så du kan ikke selv nulstille den. ​Den skal indleveres til reparation.
Hvor kan man indlevere den. Syntes jeg har søgt overalt. Der er et service nummer, men når man ringer får man fat i et maskinværksted??
Jeg har samme problem med sikkerhedskode. Jeg har ringet til Redback service på 60 13 13 21 men ingen svar!!!!!! Jeg vil gerne levere maskinen til dem for at nulstille sikkerhedskode men ingen svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Står koden ikke på købsfakturaen? Den må være oplyst ved købet.
At løfte plæneklipperen regnes i maskinens software som tyveri.

fase
Tak S. Fabrin 
Ja, koden oplyst til "default" = 0000. Men man plejer at lave om på det. Det er lavet om for ca. 4 år og er glemt nu. Firmaet burde hjælper med at nulstille koden og der står på deres servicebog at det koster 200 kr. ekskl. forsendelse. Jeg vil gerne gøre det gennem firmaet men de svarer ikke !!!!!!!!!!!!!!!! 
Annonce
Koden 1234 er også brugt, men har du selv lavet den om er det nok ikke den.

Der er en Facebook gruppe for Red Back, måske der er hjælp at hente der..

Vi prøver igen, i morgen --
Shopper skrev den 09-08-2024 13:06:28

Tak S. Fabrin 
Ja, koden oplyst til "default" = 0000. Men man plejer at lave om på det. Det er lavet om for ca. 4 år og er glemt nu. Firmaet burde hjælper med at nulstille koden og der står på deres servicebog at det koster 200 kr. ekskl. forsendelse. Jeg vil gerne gøre det gennem firmaet men de svarer ikke !!!!!!!!!!!!!!!! 

Som jeg forstår det, har du ændret koden for 4 år siden og vil nu have firmaet til at finde koden gratis. Det tror jeg godt du kan glemme. At ændre koden kræver ofte af den nuværende og i dit tilfælde glemte kode indtastes inden ændringen. Ellers kunne jeg bare "hente" din plæneklipper og ændre koden og det er så blevet min. 

Du bliver nok nødt til at betale ved kasse et for ændring af koden sammen med dokumentation for købet.

fase
Det skal ikke være gratis. Jeg ved at man skal betale og det vil jeg. Problemet er at kundeservice Redback svarer ikke :-( Jeg lige anmeldt det på Trustpilot, so andre kommer til at læse om Redback produkter inden man køber.
Prøv 2048
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis