utæt kloakbrønd

Brønden er utæt i bunden, det er vel ikke noget man selv kan fikse?
Jeg opdagede det fordi jeg ville støbe en stolpe ved siden af, og jeg er sikker på at jeg ikke har gravet et rør over.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
da det kun er overfladevand sker der ikke så meget ved det , så medmindre det giver problemer med huset elig , så bare lad det være , så længe der ikke vaskes sand ind i rørene
Det er ikke kun overfladevand, der er også afløb fra køkken. (selvom der burde være separatkloakeret)
Ja så bør du få det ordnet, kan du se hvor utætheden er ?

Vi prøver igen, i morgen --
Ja, det er jo klos op ad huset.  Jeg kan se, at vandet bevæger sig i brønden når jeg hælder vand ned i det 90 cm dybe hul ved siden af.
15.000,-
Annonce
15.000, hvad dækker det?
så skal der ny brønd til , du kan spare en del ved selv at grave , og få kloakmesteren til at sætte den nye brønd
hvis der er seperartkloakeret skal risten slettes eller der sættes 2 brønde , men der skal jo så også være en regnvandsledning at koble på
har du rørskadeforsikring dækker den
peteres skrev den 29-06-2024 18:01:43

15.000, hvad dækker det?

det er da københavnerpriser på overtidsbetaling

jeg prøver at høre forsikringen, og ellers kan det være jeg kan grave brønden fri og få kloakmesteren til at lave en ny installation kun med rør, da der ikke skal håndteres regnvand.
peteres skrev den 29-06-2024 18:52:17

jeg prøver at høre forsikringen, og ellers kan det være jeg kan grave brønden fri og få kloakmesteren til at lave en ny installation kun med rør, da der ikke skal håndteres regnvand.

det burde der ikke være noget problem i

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis