Hej LDS,
Jeg har brug for hjælp, da min skorsten ser ud som på billede. I efteråret/vinter, dryppede det desværre ind i huset når vinden var i et bestemt hjørne.
Hvorvidt det er inddækningen, selve skorstenen eller noget andet, er jeg ikke helt sikker på.
Men jeg har købt et skorstensstillads af en murer der skulle på pension. Dette har jeg lavet en prøveopsætning af på legehuset, som har cirka samme taghældning
Så ved jeg det virker, og hvordan det skal sættes op. Ja, der skal lige en tralle på, det skal jeg lige have købt selvfølgelig.
Skorstensstilladset monterer jeg så på taget, omkring skorstenen.
Nu til hjælpen; jeg har brug for én der kan reparere skorstenen. Måske skal der skiftes nogle sten. Så skal den vel pudses op og inddækningen skal efterses.
Er der en der vil hjælpe mig med det?
Det er på Vestsjælland.
Skriv gerne en PB.
Opgaven kan løses i uge 30, eller derefter.