Hej.
Vi vil lægge fliser i indkørsel/terrasse.
Vi har derfor gravet af, og er begyndt at køre stabilgrus ud.
Vi har fået kørt ca 3 tons stabilgrus ud, og har stampet undervejs henover de sidste par uger.
Sidste gang vi kørte stabilgrus på, fik vi ikke sluttet af med at stampe, og det har bare ligget løst spredt ud.
Vi har efter det har regnet opdaget at stabilgruset desværre indeholder noget som ikke er grus, ler eller sten. Der rigtig mange små aflange plastikstykker og klumper af noget, som ligner mørtel/beton. (Se foto med eksempel på det der er i).
Når jeg søger på Google, ligner det at plastikstykkerne er noget ameringshalløj man bruger i beton. Det der ligner mørtel/beton, er meget porøst, og kan nemt knuses med hånden.
Når jeg ser i de bigbags vi ikke har taget af, så er der også mange af de der plastikstykker i.
Det er jo meget træls, da vi slet ikke er interesseret i at have knust byggemateriale, da vi jo ikke kan være sikker på, hvad det indeholder. Vi har små børn som leger i haven, og vi har jo også åbne vinduer lige hvor stabilgruset ligger.
Jeg har kontaktet firmaet som har leveret det, og chefen ville kontakte deres leverandør, men har ikke hørt mere fra ham, selvom jeg har forsøgt at ringe og skrive.
Hvad ville I gøre? Køre det væk (et stort arbejde med lille trailer). Få taget prøver? Eller noget andet?