Udkasterskjold til Havetraktor

Goddag Allesammen, er der nogen der ved om man selv kan skifte udkasterskjold på sin Havetraktor (Jonsered 2113a) ligesom jeg gerne vil vide hvor man kan købe et brugt udkasterskjold, idet et nyt er ret dyrt.
På forhånd tak for eventuelle svar. Mvh. Gerda Helmer.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nok svært at finde et brugt , kan det gamle ikke laves
er nemt at skifte
Er det skjoldet til bioklip du mangler ?
For ellers er det vel ikke så vigtigt, da den har bagudkast, du kan evt skrue et stykke gummiplade på..

Det er i hvert fald en sindssyg pris på bioklipper skjoldet.

Vi prøver igen, i morgen --
Tak for svarene, det er sideudkastet jeg er interesseret i at vide om det er nemt at skifte. Mvh. Gerdahelmer 
gerdahelmer skrev den 15-06-2024 10:42:32

Tak for svarene, det er sideudkastet jeg er interesseret i at vide om det er nemt at skifte. Mvh. Gerdahelmer 

Har den ikke bagudkast?

Vi prøver igen, i morgen --
gerdahelmer skrev den 15-06-2024 10:42:32

det er nemt nok

Annonce
Nej den har sideudkast, til bredkær, kan du beskrive hvorledes ? Mvh gerdahelmer 
gerdahelmer skrev den 16-06-2024 07:51:37

Nej den har sideudkast, til bredkær, kan du beskrive hvorledes ? Mvh gerdahelmer 

der er en split i enden af akslen , pil den ud , og stangen kan trækkes ud

lig mærke til hvordan fjederen er monteret , så den kommer til at side på samme måde når du samler igen
er du fra løkken , så kunne du jo komme forbi , så kan vi se om det gamle kan laves
Tak til bredkær, nej jeg er ikke fra Løkken, men tæt på. Nemlig i Nr. Lyngby, jeg kan fortælle at jeg har lappet skjoldet flere steder, og derfor overvejer om ikke jeg skal investere i et nyt, det er derfor jeg gerne vil vide om det er nogenlunde nemt, og det er lige præcis det med fjederen jeg er interesseret i. Og jeg synes du har svaret fyldestgørende. Så tak for det. Mvh gerdahelmer.
gerdahelmer skrev den 16-06-2024 11:41:13

Tak til bredkær, nej jeg er ikke fra Løkken, men tæt på. Nemlig i Nr. Lyngby, jeg kan fortælle at jeg har lappet skjoldet flere steder, og derfor overvejer om ikke jeg skal investere i et nyt, det er derfor jeg gerne vil vide om det er nogenlunde nemt, og det er lige præcis det med fjederen jeg er interesseret i. Og jeg synes du har svaret fyldestgørende. Så tak for det. Mvh gerdahelmer.

hvis du er intereseret kan du bare komme forbi , hvis du skal have hjælp til den

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis