Varmvandsbeholder

Har en Metro 110 liters varmtvands beholder,som er fra dengang huset blev bygget,der har aldrig været skiftet anode i den,og nu er den efterhånden 30 år gammel.
Skal man vælge samme mærke/model igen eller er der kommet andre på markedet i den mellemliggende tid,skal lige siges jeg har fjernvarme,har også tænkt på en Thermix unit,men det er en helt anden pris,så tror jeg vælger Varmtvandsbeholderen.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor ikke en varmeveksler istedet?
HrT@
Læs lige trådstarters indlæg igen.

Der er masser af varmtvandsbeholdere på markedet, men Metro har altid ligget som en af de bedste. De har produceret varmtvandsbeholdere i over 60 år. Jeg har selv en Metro der har passeret 36 år - anoden er dog skiftet.

Søren O
Altid nemmest at vælge samme model, fordi så passer rørføringen stort set altid - for så undgår man nemlig at skal lave rørføringen om. 
Frank Chr. skrev den 09-06-2024 10:50:22

Altid nemmest at vælge samme model, fordi så passer rørføringen stort set altid - for så undgår man nemlig at skal lave rørføringen om. 

langt de fleste mærker er ret ens i rørstudserne , så det har intet at sige

Søren O skrev den 09-06-2024 09:54:09

HrT@
Læs lige trådstarters indlæg igen.

Der er masser af varmtvandsbeholdere på markedet, men Metro har altid ligget som en af de bedste. De har produceret varmtvandsbeholdere i over 60 år. Jeg har selv en Metro der har passeret 36 år - anoden er dog skiftet.

Jeg overså prisen 🫣

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis