Gulv uden forbandt

Hej med jer
Jeg er ved at bygge nyt kolohus, og har fået 4 m lange gulvbrædder der skal lægges.
Rummet er 2.75, og de kan derfor lægges uden forbandt....vil jeg fortryde dette, eller er det okay, det er jo bare en kolohule???
Hjæææælp
Mvh
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg 100 % klart vælge hele brædder og ingen samlinger....
Der er intet konstruktionsmæssigt forkert i det, men du får 30% større materialeforbrug.
Fordelene ved ikke at have samlinger i længderetningen kan jeg ikke få øje på, så jeg ville lægge det traditionelt.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 04-06-2024 19:37:58

Der er intet konstruktionsmæssigt forkert i det, men du får 30% større materialeforbrug.
Fordelene ved ikke at have samlinger i længderetningen kan jeg ikke få øje på, så jeg ville lægge det traditionelt.

Tak, men rest materialerne passer i et andet rum, så ingen spild👍👍

Mln1970 skrev den 04-06-2024 20:07:10

Hvis du har et andet rum der kun er 1,2m i bredden er der naturligvis ingen spild.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 04-06-2024 20:32:31

Mln1970 skrev den 04-06-2024 20:07:10

Hvis du har et andet rum der kun er 1,2m i bredden er der naturligvis ingen spild.

Lokummet har den bredde🙈💩💩

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis