Flydespartel 1 mand?

Jeg har to rum på hhv 12 og 16 kvm hvor jeg har støbt beton gulv. Det er meget plant. Regner med at komme 5 mm spartel på. Hvis man kun er en til det kan det svare sig / er det muligt at blande det hele op i en gigabalje på fx 200l af en omgang så bruge en mindre spand til at hælde det hele ud? Er der nogen der har prøvet det? 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan du ikke.
Det begynder at størkne efter ca 15 min.
Der er gode guides på YouTube.
Når det er så lidt, kan du nok klare det selv, men jeg vil da anbefale at være 2. 
Det er ikke mest blandetiden som driller. Det er at vente på at vandet løber i spanden osv. Når jeg arbejder med flydespartel alene så har jeg sat 3-4 spande med korrekt vandmængde. Der er en kniv klar til at åbne posen osv. Så tager det ikke mange minutter at lave en blanding. 
Når du har blandet på ny kan du forhåbentlig stadig stryge retskinne hen over forrige blanding så du er sikker på at det er glat

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Vi har altid været 2 mand om det. Det skal gå ret tjept. ..... uden uforudsete hændelser.

Når lysten driver værket
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også