Gulv vandlås er blevet spist

Hej
Ved min mor begyndte det at lugte af kloak i kælderen engang imellem. Så havde jeg den ene vandlås oppe, som i kan se på billederne, er vandlåsen og midten af gulvafløbet væk.
Hvad skal jeg gøre, kan der bare indsættes en ny form for vandlås, eller er tvunget til og skal have hugget op og skiftet det hele.
Hvis jeg kan indsætte en ny vandlås, hvilken passer  https://www.vvs-eksperten.dk/aflob-kloak/gulvaflob/vandlas-til-gulvaflob ​Den gamle ​mål Ø ved pakningen 131 mm. højde 80 mm

J.A.
Det løser vi....
Hej Ved min mor begyndte det at lugte af kloak i... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Big Bam Boo skrev den 01-06-2024 16:59:30

Der er reelt ingen grund til at informere kommunen. 
Det havde JohnLarsen skrevet i 1 at det var lovpligtig, så det er gjort, så må de selv vurdere om de vil tjekke det eller hvad den bare skal i skraldespanden.

J.A.
Det løser vi....
Så har rottefængeren været her, de sagde det var en rotte. Men når den havde været i kloakken gjorde de ikke mere. De foreslog en rottespærre i brønden.
Men jeg har aftalt med en bekendt der er kloakmester, jeg hakker den gamle fri, montere en ny og så kigger han lige forbi, inden jeg støber, og tjekker og laver et stykke papir på det, så er der ikke noget at komme efter senere.

J.A.
Det løser vi....
Så monter en vandlås i rustfri stål, hvis der kan findes en der passer.
Ja en rottespærre ville jeg også anbefale..
Jeg fik selv to rottespærre monteret (regnvand og spildevand) der der blev separat kloakeret her i byen, det har det med at sende rotterne på udflugt.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis