Kan man male spisebord i sort lakeret egetræsfiner Fru Lund 1 31-05-2024 06:55 Jeg har et sort lakeret spisebord i egetræsfiner, jeg gerne vil male eller ændre farve/udtryk på. Kan man male det? Så det er holdbart? Eller kan man gøre andet, så det kan skifte farve?Gode ideer modtages med kyshånd 😊 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
cdp 1467 5792 31-05-2024 21:18 Du kan godt male bordet, men der er et par ting du lige skal overveje.Skal finish være som nuHvilke maling er lige så robust som nuværendeForuden bordplade, er der sarge, udtræksplade, ben mv. - det tager tid.Der er et stort forarbejde, med afslibning, hæftegrunder osv. før du kan male. Hvordan påføres maling? pensel, rulle eller sprøjte. Jeg vil stærkt anbefale det sidste. Og sidst - har du hørt en proff. hvad det vil koste? - tit er det billigere at købe et nyt i den rette farve. Er det kun bordplade, kan du evt. undersøge om en folie kunne være løsningen - så kan den sorte plade måske genskabes igen på et senere tidspunkt.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her