Reparere rude i campingvogn?

Hej

jeg har en campingvogn jeg bruger til festival og som jeg er ret glad for. Desværre har jeg nu opdaget, at der er gået en rude (yderste). Jeg kan google mig frem til, at man kan købe en ny men jeg er nok ikke helt indstillet på at bruge det beløb (flere tusinde). Findes der et "kit" man kan købe og som gør det muligt at reparere ruden? Så vidt jeg kan se er de fleste af stykkerne der stadigvæk.

Christian
Hej jeg har en campingvogn jeg bruger til... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

tak for de mange gode svar! Jeg tror jeg går med et stykke polycarbonat (som illustreret) på begge sider. Vognen står permanent og køres kun fra et depot til pladsen (cirka 500 meter) med 20 km i timen så jeg tænker ikke der bliver problemer med vinden ;-)

Igen, 1000 tak for de mange gode input!

Christian
Hvis den ikke rigtigt kører og du ikke bekymrer dig så meget om hvordan det ser ud, vil det letteste være blot at fjerne de løse stykker og klæbe en klar film på ydersiden. Hvis filmen dækker hele det flade stykke, skal det nok holde.

Hvis du kan komme til indersiden, kan du lægge stumperne tilbage og klæbe film på indersiden også. Du skal finde noget selvklæbende folie, der må bruges udendørs.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis