Puds skaller af på facade

Hej
Jeg skal til at i gang med et lille sommerprojekt som er at få ordnet indgangen til kælderdøren. Malingen og pudset er nemligt begyndt at skalle af og smuldre.
Jeg går ud fra at alt det gamle maling skal af og det skal alt løstsiddende puds også. Men hvad jeg så skal gøre efter ved jeg ikke helt.
Er det bare at få nyt puds på og så male med noget diffusionsåbent maling eller er der mere i det end det?

Jeg kunne også godt bruge nogle råd til hvordan man nemmest fjerner det gamle puds og maling.
Har både læst om nogen der foreslår en vinkelsliber med stålbørste, en højtryksspuler eller noget helt tredje.

Det ville være en kæmpe hjælp også hvis i har nogle specifikke produkter i kan anbefale.

- Albert
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har været igennem det samme problem,løste det ved at banke det løse af med en lægtehammer,altså den spidse ende,og kun mere eller mindre slag,hamrer du for hårdt,risikerer du,at fjerne noget der egentlig er stabilt nok.

bh
optisana skrev den 08-06-2024 12:43:30

Har været igennem det samme problem,løste det ved at banke det løse af med en lægtehammer,altså den spidse ende,og kun mere eller mindre slag,hamrer du for hårdt,risikerer du,at fjerne noget der egentlig er stabilt nok.

Tak det er også min plan

God arbejdslyst,det kan man bruge til sådan en opgave.

bh
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også