Bord opvaskmaskine vandledning

Hej,

Vi har det bord opvaskmaskine Logik LDWTT20N, som kan ses på linket
https://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/opvaskemaskine/logik-bordopvaskemaskine-ldwtt20n/175049?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw9cCyBhBzEiwAJTUWNYfd4i1s37LR_07dxl2G1lzuhKFLhPWSnrLri1Z40qMlw_4ZaceFBBoCCvIQAvD_BwE#miljoeparametre

Vi har lille problem fordi vi skal forbinde det vandledning fra opvaskmaskinen til vores køkken blandingsbatteri.
1. Vi har den adapter det kan forbindes til blandingsbatteriet men det en er lidt for kort så vi skal bare finde en den er lidt langer.

2. vi ved ikke hvordan at forbinde det adapter til vandledning fra opvaskmaskinen. Ellers hvad er navn på den adapter?

Mange tak og undskyld min dansk hvid det er noget fejle i min teksten!

Tomas
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Punkt 1 er du sikker på, at dit blandingsbatteri kan tåle at stå med tryk på?
Du skriver ikke, om du bare kan rykke opvaskeren et par cm. Måske kan du finde en forkromet muffe i et byggemarked til at forlænge med.
Du skriver et ligeså godt dansk som mange danskere.

fase
Mini Me skrev den 26-05-2024 13:51:07

Hej Tomas
Er dit problem ikke at samling 2 ikke passer sammen?
Hvis det er korrekt så er det noget som dette du kan benytte
https://www.lavprisvvs.dk/overgang-34-x-12-173496?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD_pOgVQ6JMdLM_t8cKgph_DfuLkX&gclid=Cj0KCQjwu8uyBhC6ARIsAKwBGpQIUIuXYCjmEazJuj8NQ556ErzWOHU_CrcXNaC5YcfagzzTTtgc4O4aAr49EALw_wcB
Kan købes andre steder ;-)

Så vidt jeg har forstået det, har Thomas1 de ting, der skal til at samle slange og vandhane, men han mangler en forlænger i 1/2" med indvendigt gevind.

fase
Haneforlænger i den rigtige længde og så monteret omvendt af, hvad man normalt ville gøre.
 le A-- 
Hej alle vi har faktisk løsning til 2 nu, men problemet er 1 hvor vi skal finde det samme M22 til M24 men lidt langere fordi den vi har nu det er på billedet er simlehed for kort og passer ikke fordi det del under er problemen. Vi har fundet en, men virkelig dyrt og fra uden EU det skal tage 3 uger+. Hvis nogen ved hvor at finde den? 🤞🏼
Annonce
Kan det ikke klares med en pakning mere i mellem ​
Hvis jeg har forstået dit problem ret, så mangler du en forlænger mellem slange og vandhane. Kan du ikke bare flytte opvaskeren de få cm. Eller sagt på en anden måde, hvor mange cm. mangler du? Mangler du også samlingen mellem tud og omskifter. Prøv at gå i et byggemarked for at finde stumperne.

fase
Mini Me skrev den 26-05-2024 21:19:37

Kan det ikke klares med en pakning mere i mellem

Desværre, den en del har ingen ‘female threads’ in så det er ikke mulig at kombinere med en mere samme del. 

S. Fabrin skrev den 26-05-2024 22:28:41

Hvis jeg har forstået dit problem ret, så mangler du en forlænger mellem slange og vandhane. Kan du ikke bare flytte opvaskeren de få cm. Eller sagt på en anden måde, hvor mange cm. mangler du? Mangler du også samlingen mellem tud og omskifter. Prøv at gå i et byggemarked for at finde stumperne.

Tak for svaren. Ja, præcis - vi skal bare finde det samme del som er på billedet (1) men lidt langere fordi det del (X) under den markerede (1) er lidt for tyk, det mener at vi kan ikke skrue den (1) ind. 

Inden du nu skriver hele verden rundt for at finde noget, der kan koble de to ting sammen, Så prøv at besøge et af de større byggemarkeder. Ingen nævnt ingen glemt.

fase
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis