Fair pris for elektriker "weekend arbejde"?

Hvis jeg ville have en elektriker til at lave noget "weekend arbejde" ved mig, hvad ville i sige vil være en realistisk timepris? Ville evt. gerne høre fra elektrikere herinde hvad i normalt tager hvis i skal ud og lave noget ved nogen som ikke er venner/familie. :)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Overså du, at forummet hedder "Lav det selv" - og ikke "Hvad koster en sort håndværker". Tror du skal lede andre steder.

Og tror da slet ikke du får nogen elektrikere i dette forum til at fortælle i et offentligt forum, at de laver sort arbejde. Det er jo strafbart, du ved. Nu er der slet ikke sådanne elektrikere i dette forum, så det er selvfølgelig ligemeget :-)

Den er lidt svær at svare på. 
Men jeg har da lige været kaldt ud her kl. 19-00 i aften. Der manglede en fase. 
Jeg målte og fandt ud at det var korrekt, og at 3 naboer også manglede en fase. Der blev så ringet til forsyning at de sklle skifte sikring ved transformator.
Betaling: Lidt snak om hvordan har du det, din lillebror som manden har haft som kollega   osv. samt 1 dåse sommerhonning, 1 dåse lynghonning samt 1 flaske hjemmebrygget mjød.  Det kan kun blive godt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis