Badværelsesfluger i stykker? CuriousChronicles 126 21-05-2024 19:03 HejsaJeg oplever flere steder at fugen er forsvundet i mit badeværelse.Kan det skyldes andet end at jeg har brugt afkalkningsmiddel og kan jeg løse det på en nem måde? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 13032 21-05-2024 19:13 Velkommen på siden Ja det kan sagtens være kalkfjerneren der har ædt fugerne, eller fugerne har været for dårlig kvalitet.jeg blev anbefalet at gøre fugerne fugtige, før brug af kalkfjerner, så de ikke sugede kalkfjerneren til sig.En multicutter med en passende diamant klinge burde nemt kunne fjerne fugerne, men pas på ikke at gå så dybt du skader vådrumsmembranen, får den ikke det hele med, så skrab resten væk med en gammel skruetrækker, og så eller i med en ny gang fuge.Epoxy fuge skulle være meget mere holdbart, men det har jeg ingen erfaring med.Eks sådan en multicutterklinge, den er 1,6 mm bred LinK Vi prøver igen, i morgen --
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her