nemt at ordne træbænk ?

Hej
Jeg har sådan en gammel havebænk i træ, som jeg tænkte at give en gang med højtryksspuleren. 

Bænken har det ikke super godt, men jeg synes egentlig træet ser ok ud. tænkte at man kunne give den en gang med højtryk og så et eller andet til at gøre den kampdygtig igen. Gori ? 

Det er ikke en bænk som behøver være særlig køn, den skal bare lige kunne modstå vind og vejr lidt endnu. 

Hvis jeg får spulet den gamle maling af og evt. sliber en smule, hvad kan jeg så med fordel påføre bagefter for at den kan holde lidt igen ? 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vær meget forsigtig med at bruge en højtryksrenser på træ. Det ødelægger overfladen til det nærmest ubrugelige.
Jeg ville smøre bænken ind i brun sæbe og pakke den ind i plastik et døgns tid.
Derefter skylle bænken godt efter den har været skrubbet med en stiv nylonbørste.
Brug gerne halvvarmt vand f.eks fra bruseren i badeværelset. 
Husk at tørre bænken rigtig godt, f.eks i solen, inden du gør noget andet 

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Du skriver ikke om det er en teak bænk, malet bænk af andet træ. Det er vi nødt til at vide

Når lysten driver værket
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også