For lidt tryk på koldt vand

Hej alle sammen
Jeg har fået lavet tilbygning og er godt tilfreds med alt pånær en ting.

Der er simpelthen for lidt tryk på vandet og VVS'eren har været forbi en gang og kunne i første omgang ikke finde fejlen.

Jeg for nyligt fået mit badekar hjem. Når jeg tænder for det kolde vand, så kommer der kun en tynd stråle ud.

Jeg har nu afmonteret amartur og når jeg åbner op for det varme vand ude ved fjernvarmeanlægget kommer der varmt vand ud, men ikke med ret meget tryk.

Lukker jeg det varme vand og tænder for det kolde vand, så kommer der kun et par dråber ud. Der er generelt mindre tryk på det kolde vand end det varme, men ude i gangen kommer der vand ud af hanen, selvom den kolde hane er lukket.

Åbner jeg både den varme og kolde hane kommer der vand ud af begge huller, men der er mindre tryk på den kolde end den varme.

Samme problem gælder for bruseren på det nye badeværelse og håndvasken.

Det mærkelige er at der er trukket nye rør fra gangen hvor fjernevarmeanlæget er installer og ud til  tilbygningen, så hvor skal jeg finde fejlen? 

Jeg har tilkoblet en udendørshane lige hvor man slukker og tænder for det varme vand og der er fuld tryk på vandet her.

Note: Har fundet det ene problem. Det kolde vand til tilbygningen er tilsluttet efter den hane hvor man åbner og lukker det varme vand...
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske er det bare mig, men jeg kan ikke se en tegning af din installation for mig, kan du ikke lave en tegning og lægge op?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis