Stikkontakt fra komfur og ovn

Hej. Jeg har et problem i dag, det er begyndt at "summe" i denne stikkontakt. Hverken kogepladen eller ovnen var i brug i øjeblikket. Lyden stopper, når jeg slukker for sikringerne i boksen, og når jeg tænder for den, kommer lyden igen, som om kablerne brænder. Jeg vedlægger et foto af den stikkontakt, hvorfra lyden høres.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Undersøg om der er løse forbindelser i både tilgang (på bagsiden) og afgangssiden. Afgangskablerne skal i øvrigt sættes unde aflastningsbøjlen.

fase
S. Fabrin napisał 13-05-2024 21:37:13

Sprák, czy nie ma zwijnienia po stronie wlotu (z włotu) i strony wylotu. Kable powierzchnie pałydő rązko umzyczy pod beządęciem odciążającym.

Tak, jeg tænkte på det i morgen, jeg vil tjekke det ud.

Jeg håber at din oversættelse blev korrekt.

Du skal spænde alle skruer, så alle ledninger sidder fast.

Det er vigtigt at du får lyden væk.
Stik lige næsen ned i nærheden. Hvis det lugter brændt så tag sikringen så det ikke går værre end galt.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
GodeVen skrev den 13-05-2024 22:10:58

Mam nadzieję, że Twoje tłumaczenie było prawidłowe.

Należy dokręcić wszystkie śruby, aby wszystkie przewody były zabezpieczone.

Ważne jest, aby wydobyć dźwięk.

Tak for hjælpen, jeg tjekker i morgen og skriver, om det hjalp.

Annonce
JohnLarsen skrev den 13-05-2024 22:12:07

Stik lige næsen ned i nærheden. Hvis det lugter brændt så tag sikringen så det ikke går værre end galt.

Tak for hjælpen, jeg tjekker i morgen og skriver, om det hjalp.

Krystian skrev den 13-05-2024 21:51:59

Sprák, czy nie ma zwijnienia po stronie wlotu (z włotu) i strony wylotu. Kable powierzchnie pałydő rązko umzyczy pod beządęciem odciążającym.

Hvad sker der lige, mit svar er blevet oversat til et for mig uforståeligt sprog?

fase
Krystian er åbenbart polsk, og har sat sin browser til at oversætte. Det øger selvfølgelig mulighederne for misforståelse, så simple sætninger er bedst.
Hvis man oversætter tilbage til Dansk så er det lidt volapyk. Men han er sikker vant til det så mon ikke han tager forbehold. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
S. Fabrin skrev den 14-05-2024 07:55:32

Krystian skrev den 13-05-2024 21:51:59

Hvad sker der lige, mit svar er blevet oversat til et for mig uforståeligt sprog?

Ja, det er rigtigt, at jeg bruger browseroversættelse, jeg sendte svaret på dansk, og det blev automatisk oversat til polsk, hvilket jeg ikke lagde mærke til.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis