hvor sidder gløderør på ford 2712e diesel bådmotor

Hvor sidder glødrørene på sådan en maskine her ?  når jeg søger på ordet gløderør eller glow plug kommer det ikke frem i manualen på nettet.
det er en ford 2712e ældre model
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De sidder sikkert på den anden side af motoren. De er oftest forbundne med en skinne og en ledning til strøm.

fase
Okay 2 forskellige svar så er jeg blevet 50 % forvirret, grunden er at en fortalte, når jeg drejede nøglen lidt mere forvarmede gløderørene, og da den har svært ved at starte tænkte jeg gløderørene måske skulle skiftes, men synes ikke rigtig jeg kunne finde nogen har dog endnu ikke kikket på bagsiden af motoren da den er dækket, da motoren sidder i en båd 
Dieselmotorer har altid direkte indsprøjtning. Prøv at se på den anden side af motoren. Der skal være en ledning til gløderørene. Du kan prøve at måle om der spænding på gløderørene.

fase
Hvis der er gløderør i din motor vil de sidde i topstykket.

Søren O
Jeg tror ikke den har gløderør i top stykke.
Derimod har den nok termo element i indsugning eller en flamme varmer. 
Led efter en dims på indsugning rør, med 1 diesel rør til og 1-2 ledning 
Der ser ikke ud til at der er gløderør på Ford 2700 motor. Der er som standard ingen form for forvarmning. Den vil derfor være svær st starte og man skal være sikker på, at man har et godt batteri. Et spray starthjælp vil sikkert gøre underværker.
Brug koldstartknappen der sidder på pumpen. Hvis motoren er i porten starter den meget let.
Brug koldstartknappen der sidder på pumpen   kan overhovedet ikke se den koldstartknap
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis