Hvilken slangeforskruning ?

Hej !
Jeg får en ny vaskemaskine på mandag, og skal have den installeret i mit køkken i min lejlighed, hvor der for 35 år siden, før jeg flyttede ind, også var installeret en vaskemaskine. Jeg har ikke selv haft en vaskemaskine i de 35 år, da vi har et vaskerum i ejerforeningen. Over vandlåsen  ( under vasken ), sidder der denne slangeforskruning  ( se billede nr. 1), som altså er mindst 35 år gammel ( skal bruges til tilslutning af afløbsslangen fra vaskemaskinen )    
Når man søger på "slangeforskruning" på nettet, kommer der rigtig mange resultater op, der viser slangeforskruningen på billede nr. 2.
Spørgsmålet er: er min egen slangeforskruning ( billede nr. 1 ) lige så god som den på billede nr. 2 ? 


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på siden  
Brug den der passer bedst, slangen skal helt op og vende under bordpladen, så du undgår hævert virkning.

Vi prøver igen, i morgen --
Brug den du har. Der er ingen grund til at købe en ny.

Tjek at den ikke er blokeret inden du tilslutter vaskemaskinen. Hvis man blot fjerner en vaske maskine er der risiko for at vand fra vasken løber ud af slangeforskruningen, så måske er den stoppet.
OK, tak for svar "je_ns". Jeg bruger bare den gamle, og skal nok huske at lade slangen vende oppe under bordpladen  
Tak for svar "GodeVen", jeg bruger bare den gamle. Der var bare sat noget gaffatape på tuden, så der ikke løber noget vand ud. Det fjerner jeg, når jeg tilslutter afløbsslangen. Har i øvrigt haft skilt vandlås + slangeforskuning helt ad, for at rense for aflejringer, så den er klar til vaskemaskinen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis