Event

Jeg skal snart ud og stå på en messe for en større entreprenørvirksomhed hvor studerende kan komme og høre om deres muligheder for job praktik og andet i en lang række firmaer.
Nu har jeg så gået og tænk og tænkt på hvad man kan lave af event på sådan en messestand der tiltrækker noget opmærksomhed uden dog at være et gøglernummer smile Alle forslag er meget velkomne....

Peter
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ud fra dit bilede vil jeg nok foreslå: "kom som du er" Mon ikke der er mange der kender figuren !!!!!

MVH Njord
I vores revisorforening havde vi stor succes med et stort gennemsigtigt rør hvor der blev hældt kugler i. Så skulle folk gætte/beregne hvor mange der var I og vinderen fik noget rødvin.

Utroligt så mange der deltog i konkurrencen, og det gav os så anledning til at sludre med dem.

Mvh. JørgenE
Hej
En fjernstyret kran af en slags, som de kan prøve, som skal samle en genstand op og lægge det over på en anden plads eller i en container/kasse.
Dem som udfører opgaven, kan jo evt. deltage i konkurrancen om et eller andet.
:idea: :idea: :roll:

Med venlig hilsen

Søren
Mange gode forslag...
Kom til at tænke på det kunne være sjovt at slå søm i... men det er måske lige volsomt nok på en messe, sikkerhedsmæssigt...
Kom endelig med flere gode forslag så skal jeg nok vende tilbage med resultatet

Peter
Annonce
Er der en rendegraver med, så kunne man lave en slalombane af ølflasker, som man skulle igennem med bagskovlen.

Mvh. Carsten
Så engang en test, hvor kommende ingeniører skulle konstruere en "bro" over et 10 cm spænd ved hjælp af en blyant, at stykke a4 og 10 cm tape.
Formålet var, at "broen" skulle kunne bære mest muligt, symboliseret ved en spand ophængt i broen (og ps - resultatet var over 15 kg!!!)

Du kunne måske genskabe dette elller noget tilsvarende i større målestok. Det var vildt fascinerende at se de mange løsningsmuligheder.

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis