Kommentarer til projekt: Trådløs gulvvarme

Her samles kommentarer til projektet: Trådløs gulvvarme

Kommentarer vises både her og på projektet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har oprettet et projekt. Hvorfor stiller du ikke dit spørgsmål i forummet?

Elektronikteknikeren
Du skal nok være lidt mere konkret i dit spørgsmål. Her er en del en del, der kan besvare spørgsmål om gulvvarme og sikkert også nogen, der kender Salus.

Mange af spørgsmålene, kan du sikkert få svar på her:

https://saluscontrols.com/dk/hjaelp-og-downloads/

GodeVen skrev den 18-03-2024 14:29:09

Du skal nok være lidt mere konkret i dit spørgsmål. Her er en del en del, der kan besvare spørgsmål om gulvvarme og sikkert også nogen, der kender Salus.

Mange af spørgsmålene, kan du sikkert få svar på her:

https://saluscontrols.com/dk/hjaelp-og-downloads/

 Tak fordi, det er bare om den kan holde langtid og hvordan det virker

Sløjferne i gulvet, som er det dyreste ved gulvvarme, skal nok holde mere end 50 år.  

Blandesløjfen er lavet af standart komponenter, hvis noget går i stykker skifter man det. Hvis selve styring går i stykker, kan den udskiftes med et andet fabrikat.

Mit Wisbo system er 25 år gammelt og jeg har ikke planer om at udskifte det. Bortset fra at termostaten i blandesløjfen satte sig fast, har der ikke rigtigt været problemer. Jeg tror ikke, at der er ret store kvalitetsforskelle mellem de forskellige fabrikater. De alle stort set alle lavet på samme måde.
GodeVen skrev den 19-03-2024 14:20:15

Sløjferne i gulvet, som er det dyreste ved gulvvarme, skal nok holde mere end 50 år.  

Blandesløjfen er lavet af standart komponenter, hvis noget går i stykker skifter man det. Hvis selve styring går i stykker, kan den udskiftes med et andet fabrikat.

Mit Wisbo system er 25 år gammelt og jeg har ikke planer om at udskifte det. Bortset fra at termostaten i blandesløjfen satte sig fast, har der ikke rigtigt været problemer. Jeg tror ikke, at der er ret store kvalitetsforskelle mellem de forskellige fabrikater. De alle stort set alle lavet på samme måde.
Tak for den rigtig vigtig information

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis