Kære alle,
Vi har et hus, der blev bygget af Lasselarsen i 2021, næsten helt nyt. Desværre oplever vi et problem med vores gulv, som bevæger sig meget, hvilket jeg aldrig har set før. Gulvet begynder at hoppe op og ned, når emhætten er tændt. Vi havde for nylig besøg af to VVS-mænd, som skiftede noget ved emhætten, så luften kan komme ind i huset, når emhætten er tændt. Desværre er problemet ikke blevet løst. Lasse Larsens byggeleder mener, at huset er tæt, og at der ikke kan gøres noget ved det, da det skyldes vakuum. Jeg synes, det er meget mærkeligt og har svært ved at tro på det. Jeg har set på mange nybyggede huse, som ikke er mindre tætte end vores, men de har ikke samme problem. Flere personer har set vores hus og alle siger, at de aldrig har set noget lignende.
Lasse Larsens byggeleder bruger argumentet, at hans eget hus har det samme problem, og at vinduet/døren skal stå på klemme, når man laver mad. Når døren står på klemme, besværes gulvet ikke længere, men jeg synes ikke, det er acceptabelt for et helt nyt hus.
Har nogen erfaring med dette problem?
Hvad skal man gøre?
Skal man klage over det?
Alle gode råd er velkomne.
På forhånd tak for hjælpen.
Mano
Mano