Ude sensor slukker ikke

Heey , har fået sat to sensorer op til at styrer vores spots i vores udhæng , men så snart en af sensorene er aktiveret, slukker lysene ikke igen , har prøvet at indstille på siden af dem de sidste 3 dage uden held , jeg er ret sikkert på der er tale om denne sensor , som ligner den 100% udover på min er der ikke den sorte skrift , kan se det er en inde sensor og den understøtter glødepærer, kan det være derfor de ikke slukker ikke evt ? Har skrevet til elektrikkkeren som ikke har svaret :(

Kan jeg evt købe nogen andre sensorer selv , og montere dem istedet for ?

https://www.computersalg.dk/i/3622284/energy-mce19-1200w-ceiling-pir-motion-sensor-6m-range

 

Heey , har fået sat to sensorer op til at styrer... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Minilux godkendt til udvendig brug men under udhæng er den bedre beskyttet mod vejret

 

Det er åbenbart elektriker der har sat det op, så i stedet for at skrive så kan du ringe til vedkommende og sige at det ikke virker. 
Han kan nemt teste det selv om det er lyst. Så skrues lys sensor blot hen på sol. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 11-03-2024 14:04:29

Det er åbenbart elektriker der har sat det op, så i stedet for at skrive så kan du ringe til vedkommende og sige at det ikke virker. 
Han kan nemt teste det selv om det er lyst. Så skrues lys sensor blot hen på sol. 

 Har jeg gjort


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis