Duka one

Jeg har en del fugt i mit soveværelse, når jeg står op om morgen. ( det ikke skimmelsvamp er tjekket) så jeg overvejer en duka one til soveværelset, men er meget i tvivl om den larmer for meget fordi har svært ved at sove ved lyde/støj, men vil også gerne have et bedre inde klima i soveværelset.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har en Duka One i soveværelset,  den er bestemt ikke støjfri, men det genere ikke mig, tænke over de første dage vi havde den, nu ​tænker jeg slet ikke over den er der.

Så hvis du ​er meget følsom over for støj, tænker jeg ikke du skal vælge sådan en..


Alternativt så sæt et ur på, så den ikke køre om natten, men resten af døgnet, det vil også hjælpe på indeklimaet.

(vi har et ur på, så den ikke køre i dagtimerne)


Vi prøver igen, i morgen --
Hejsa123 skrev den 06-03-2024 00:03:11

Okay, fordi sover altid med ørepropper med 36db, så længe lyden ikke er højere end det kan jeg leve med det, så tænker du lyden er højere eller hvordan 

 Jeg ved ikke hvor mange db den støjer, men det kan du nok finde inde på produktbeskrivelsen på ventilatoren.


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har ikke en Duka, men jeg kunne forstille mig, at det der generer mest er, at den stopper og skifter retning. En jævn svag susen abstraherer de fleste hurtigt fra.
Vi har en Duka One på min søns værelse. Han var generet af den i starten, men nu er den indstillet til at skrue ned på laveste niveau om natten og skrue op igen om dagen og det kan han leve med.

Jeg ved dog ikke om jeg selv kunne holde det ud i soveværelset. Men selvom man så slukker den helt om natten, så har den nok en god effekt alligevel. Det svarer jo til at man lufter lidt ud hele dagen, hvilket har en god effekt på fugtniveauet generelt.

Jeg vil helt klart anbefale at købe wifi-modellen. Det er guld værd at kunne sætte timer / kalender op på dén måde.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis