Bil man sætter sig ind i

Jeg har vrøvl med mit højre knæ, og har brug for en bil man sætter sig ind i, i stedet for ned i. Der skal simpelthen være plads til at jeg kan stige ind i bilen uden at skulle bøje det dumme knæ særlig meget.
Jeg har spurgt en mekaniker, men jeg synes ikke han gav et konstruktivt svar.
Er der mon nogen her, der kunne rådgive mig?
Mvh. Lene

Mvh. Lene :-)

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kig på en suv model her sidder du højere end i en alm bil og indstigning er også som ønsket

suv findes i de fleste bil modeller på markedet
Toyota Yaris Cross kunne være et bud.
Men søg på biler med høj indstigning, så kommer der lidt forskelligt op.
Ellers må du være mere præcis, - ny eller brugt og hvilken prisklasse tænker du ?
Uden egentlig at have væsentlig andet handikap end alder og lidt rygbøvl nu og da, har min hustru og jeg været ret glade for den Mazda CX-3 vi købte for snart 10 år siden. Den er ikke så stor i bredden, men har passet os fint.
Men tag ud og prøvesid nogen modeller der tiltaler dig på bl.a. indstigningen.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Kik evt på en Dacia Buster....    Høj, grim - men sin egen charme   Kører Peugeot 508 (privat) til daglig, sgutte godt til lav indstigning

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Nissan qashqai eller juke sidder man virkelig godt i - og man er helt fri for akrobatiske øvelser i forbindelse med indstigning.

Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis