For et år siden skrev jeg et indlæg omkring at trække en ledening fra stue etage til 1. etage (https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/246489/s/traekke-internet-kable-fra-stue-til), jeg lod det projekt lægge lidt, men er nu tilbage for at finde ud af hvor det kabel er blevet trukket fra. Et hurtigt resume, det dreje sig om at de tidligere ejer har trukket et coax/tv kabel fra stue op til et værelse, som ligger lige oven over stikket/stuen, jeg vil gerne trække et internet kabel op istedet, men vidste ikke om det var muligt.
Som mange andre, troede jeg også at kablet blev trukker op til 1. etage via et rør, men jeg har nu prøvet at skille ting lidt ad, og er nu blevet mere forviret... Det ligner at tv stikket føre samme sted hen som Coax stikket er fra. Jeg har fosøgt at føre en Søgefjeder ind i hullet, men uden hel for at finde den anden ende. Jeg har kikket op på loftet uden held. Min teori er altså at ledning føre ind til teknik boksen (Tro det er den grå boks ude foran vore hus, men er ikke sikker) og fra derfra er blevet trukket et tv stik op til værelset.