Smalt stik?

Hej!
I plejer at være så gode herinde :).
Jeg har denne her stikkontakt der ikke er til at komme ordentligt til for mit køleskabsdør. Jeg vil gerne bruge dette stik til tilslutning af et par apparater der ideelt set altid bør stå tændt.
Et standard strømkabel i den nuværende kontakt gør at man kun kan åbne køleskabet delvist, så det dur ikke.

Hvad ville i gøre?
Kan man omforme stikket til et form for lampeudtag, sådan at man kunne tilslutte en ledning direkte (som så leder til en stikdåse). Alternativt, kan man så få nogle stikpropper der er virkelig flade (og ikke alt for grimme)? Noget helt 3.?

Hjælp!
Hej! I plejer at være så gode herinde :). Jeg har... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen tvivl om at du skal få etableret en ny stikkontakt ved kaffebaren. Det er ikke optimalt med en forlængerledning til en genstand, som bruger meget strøm.

Hvor vanskeligt det er at lave en ny, afhænger af om du kan acceptere synlige kabler. Man kunne f.eks nok godt fiske et kabel fra nuværende stikkontakt bagom køleskabet, ned i soklen og hen til vinduet. Så kunne kabel fortsætte over fodpanel og over til kaffebaren. Så vil det være næsten usynligt. Du vil så få koblet den nye stikkontakt på en anden gruppe end den nuværende ved bordpladen, så du får fordelt belastningen mest muligt.

Og ja, du må ikke selv lave det, men det er dog relativt simpelt at gøre det. Og under alle omstændigheder mere sikkert, end hvis du selv giver dig i kast med at udvikle stikpropper.
Der er sikkert stikkontakt på den anden side ved den "ny opdagede dør " 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis