Udvide gangbro til gulv.

Heysa 🙂
Jeg har et spørgsmÃ¥l, som jeg hÃ¥ber I kan hjælpe mig med. 
Jeg vil gerne høre, om det er muligt at udvide min eksisterende gangbro som pt. Er 60 cm bred, til gulv ovenpå den nye isolering vi fik lavet. Jeg er klar over, at der selvfølgelig skal være luft mellem gulv og isolering.

Jeg vil faktisk bare forsætte det arbejde, som gangbroen er opført i. Bare udvide gangbro til gulv. Samme brædder, og lægter til forhøjning af gulvet. BÃ¥de pga. Det er praktisk, men ogsÃ¥ fordi det giver en god ventilation. 

Mit spørgsmål er. Kan mit loft/hanebåndspær holde til at jeg udvider gangbroen til gulv? Selve gangbroen er sat fast i hanebåndspærrene. Og dette vil gulvet også komme til. Jeg har ikke planer om at have tunge kasser på loftet, eller beton. Men mere lette ting fx. Kælke og andet som man ikke lige orker at se på hele året 😊

På forhånd tak 😊
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det sker der ikke noget ved. Det er en udmærket plan. Har du bÃ¥de lidt luft imellem gangbro / isolering og ogsÃ¥ som nu imellem brædder sÃ¥ er der meget fin udluftning, ogsÃ¥ selv om du skulle fÃ¥ lidt papkasser, kufferter osv. derop. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Bare ​vær opmærksom pÃ¥ at der er ​nok ventilation plus at det uundgÃ¥eligt kommer ​svamp pÃ¥ ​nogle materialer deroppe. Det oplever jeg 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis