Jeg ved godt at det er arbejde for en autoriseret - Men det her sted er så langt ude i naturen og på et tidspunkt skal det hele skiftes men NU skal det bare fixes ...
Der er en gammel septi-tank og noget dræn derfra som sikkert ikke er det bedste - men det har virket i de sidste 10-15 år
Nu er det stykke betonrør som sad rundt om jernrøret der går ud af septitanken så gået i stykker i kraven (billede) - og så var der et stykke der forbandt dette rør med PVC drænrøret - det lignede dog noget der nærmest bare var støbt og helt forvitret bort nærmest
Jernrøret der kommer ud fra septitanken er som I kan se heller ikke i for god stand for oven (billede)
Men jeg skal ha lagt et nyt rør stykke ned - men er i tvivl om hvordan det ville give mening at forbinde det til den stump jern rør der stikker ud ??
Jeg har overvejet at stikke et stykke pvc rør der ind i og støbe rundt om ?? og så en vinkel og ned til drænet
Jeg har set man kan få nye PVC - T-stykker men hvordan sættes de i således der bliver tæt omkring det ??
Nogle gode ide'er om hvordan en professionel ville lave det ?? Jeg skal bare have det lavet så det virker de næste par år