Jernrør / T-stykke fra septitank ??

Jeg ved godt at det er arbejde for en autoriseret -  Men det her sted er så langt ude i naturen og på et tidspunkt skal det hele skiftes men NU skal det bare fixes ... 

Der er en gammel septi-tank og noget dræn derfra som sikkert ikke er det bedste - men det har virket i de sidste 10-15 år 

Nu er det stykke betonrør som sad rundt om jernrøret der går ud af septitanken så gået i stykker i kraven (billede)  - og så var der et stykke der forbandt dette rør med PVC drænrøret - det lignede dog noget der nærmest bare var støbt og helt forvitret bort nærmest 

Jernrøret der kommer ud fra septitanken er som I kan se heller ikke i for god stand for oven (billede)

Men jeg skal ha lagt et nyt rør stykke ned - men er i tvivl om hvordan det ville give mening at forbinde det til den stump jern rør der stikker ud ?? 

Jeg har overvejet at stikke et stykke pvc rør der ind i og støbe rundt om  ?? og så en vinkel og ned til drænet

Jeg har set man kan få nye PVC - T-stykker men hvordan sættes de i således der bliver tæt omkring det ?? 

Nogle gode ide'er om hvordan en professionel ville lave det ??  Jeg skal bare have det ​lavet så det virker de næste par år

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis