Filt over tapet med tydelige samlingee

Hej alle

Er i tvivl om, om jeg skal slibe disse samlinger ned, eller om jeg kan sætte filt på uden det kan ses. Hvad tænker i?

Tak 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil helt sikkert kunne ses..
Lav lige en prøve, for når ​man smøre vævklæber på tapet, er der en risiko for det gamle tapet løsner sig..

Jeg er for tiden i gang med noget lignende, jeg har fjernet alt de gamle tapet, og skal så have filt på.

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 18-02-2024 13:29:51

Det vil helt sikkert kunne ses..
Lav lige en prøve, for når man smøre vævklæber på tapet, er der en risiko for det gamle tapet løsner sig..

Jeg er for tiden i gang med noget lignende, jeg har fjernet alt de gamle tapet, og skal så have filt på.

Tak.

det er på gamle masonit plader så tror ikke tapet går nogen steder. Umuligt at få af og ideelt set skulle de udskiftes med gips, men kommer ikke til at ske 

Hvis du vil have en glat væg, skL du enten fuldspartle eller sætte gips op..., ALLE ujævnheder, kan ses gennem filt. Filt skjuler ikke noget. 
mfrost skrev den 18-02-2024 13:47:50

Hvis du vil have en glat væg, skL du enten fuldspartle eller sætte gips op..., ALLE ujævnheder, kan ses gennem filt. Filt skjuler ikke noget. 

Hvis du bruger glasvæv, vil eventuelle ujævnheder ikke være så tydelige, som med filt-

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også