Installering af smart-relæ

Jeg ønsker at installere denne lille bandit bag mine afbrydere rundt omkring i hjemmet. Desværre syntes jeg ikke at jeg kan få det til at fungere. Hvordan skal jeg bære mig ad med at finde ledningerne de forskellige steder? Deres diagrammer hjælper mig ikke og når jeg går efter hvad jeg ved så slukker lyset efter et kort sekund. ​
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem har lavet den lille bandit og er der ikke et tilslutningsskema til den eller nogle klemmebetegnelser?

fase
S. Fabrin skrev den 16-02-2024 22:02:51

Hvem har lavet den lille bandit og er der ikke et tilslutningsskema til den eller nogle klemmebetegnelser?

 Den er fra Sonoff

Her er det dokumentation jeg kunne finde. Syntes bare ikke jeg kan få det til at fungere
https://sonoff.tech/wp-content/uploads/2021/03/%E8%AF%B4%E6%98%8E%E4%B9%A6-ZBMINI-V1.2-20210305.pdf
På side 9 i manualen er vist hvordan. Du skal udover at forbinde som vist i diagrammet herunder installere den tilhørende app og forbinde til dit trådløse netværk.

fase
Lav en testopstilling, så du er helt sikker på hvordan det virker, inden du bygger den ind. Det er for øvrigt imponerende, hvis du kan få plads til dem under dine afbrydere.

Bemærk at den kun virker ved afbrydere, hvor der er nul til stede.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis