Pudset facade skaller

Hej alle

Jeg håber i har lyst til at hjælpe mig med en vurdering af, hvornår jeg kan begynde at udbedre disse små skader på min facade. Skaderne   umiddelbart er kommet i vinters.

Huset er fra 2007 og jeg vil tror at  facaden består af pudset mursten. Som er malet med facademaling ?

Jeg kan læse mig til at det er fugt der er skyld i disse afskalninger. Og jeg skal undersøge hvor fugten kan komme fra. Dette kigger jeg naturligvis også ind i. Men umiddelbart ser det ud til at det er vin og vejr der er skyld i at facaden skaller nogle steder på huset? Når det regner slår regnen ofte ind på selve huset (se billede)

Mit spørgsmål er hvornår kan jeg gå i gang med at reparere facaden. Er det noget der skal udbedres hurtigst muligt eller kan det godt vente nogle måneder ?

Jeg tænker at det skal være Frost frit og tørvejr?

Mvh
Christian 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er mange af de ældre bygninger der er kalkede og sån også har skallet en del grundet de sidste måneders voldsomme regn/fugt og efterfølgende frostgrader. Noget som der ellers går mange år imellem.
Og Vejret kan man jo ikek gøre så meget ved.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også