Skift af vinduer KasperKatz 6 11-02-2024 15:02 Hej Jg spørger fordi jeg ikke ved det, men tænker at vores vinduer er ved at blive trætte og vil derfor høre om det er muligt at "nøjes" med at kunne udskifte rammen? Eller kan det ikke lade sig gøre, men hvis det kan hvor kan jeg købe den? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
BOFH 3022 8600 11-02-2024 15:25 Vinduer laves på mål og man skifter det hele.Hvis du synes de ser trætte ud kan du friske dem op ved at slibe og male dem, evt skifte glas til model med varm kant og evt efterse og udskifte de udvendige fuger hvis de trænger./BOFH Giv mig min kop kaffe og et serverrum!
buller27 391 11-02-2024 17:31 Hvordan trætte? Er der kondens inde i ruden skal det skiftes. SOm BOFH er indepå kan de se om du kan få dem skiftes til nogle med varm kant. Det reducerer kuldebroer. Er der råd i rammen kan du udluse og ellers spartle og slipe + male så det ser ud som nye næsten. Love er minimumsiveauet - men risikostyringen regner altid med en mindre mængde af non-compliance
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her