Hejsa,
Min kæreste og jeg har renoveret vores hus fra 1960. Vi har krybekælder i huset og har i renovationen fået lagt gulvvarmeplader(flamingo-agtigt) ovenpå vores undergulv, så har vi lagt 12 mm OSB-plader og derefter laminatgulv fra Berry alloc. Klik-gulvet er deres "grand avenue" og der er derfor underlagt fastmonteret på selve gulvet.
Nu har vi så boet i huset i næsten 1 måned, og det er begyndt at "knirke", når vi går på det, især der hvor man går mest f.eks. rundt om køkkenøen. Gulvet går ikke under køkkenet, så det er ikke fastlåst. Dog har vi nogle skabe stående på gulvet som er sat fast til væggen, ved ikke om det betyder noget ift. at "låse" gulvet?
Da vi satte gulvpaneler på opdagede jeg at vores gulv er meget ujævnt! Helt sikkert mere end anbefalet.. Tænker det er årsagen til gulvets lyde, da jeg også kan se, at det "buler" når man går på det..
Efter at have brugt hver en krone og renoveret i 10 måneder ville jeg være rigtig ked af, at det hele skal op igen.. For det må vel også gælde gulvvarmen så?
Har I nogle bud på, hvordan man eventuelt ville kunne udbedre det? Jeg kan sagtens leve med lidt knirken, men er bange for det bliver værre og værre som vi får gået på det :(