Tørretumbler kondens/afløb

Hvordan laver jeg om på afløb til kondens på min tørretumbler? Den kan begge dele men skal lige stå et andet sted mens vi laver om. Den har altid været tilsluttet afløb via slange.
På forhånd tak
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu har jeg aldrig haft en kondenstørretumbler, men er vandmængden fra den ikke så begrænset at man, midlertidigt, kan samle det i en skål der står synligt, og tømmes efter behov?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 06-02-2024 16:28:28

Nu har jeg aldrig haft en kondenstørretumbler, men er vandmængden fra den ikke så begrænset at man, midlertidigt, kan samle det i en skål der står synligt, og tømmes efter behov?

 Hov jeg ved jo heller ikke om det hedder en kondens tørretumbler🤣. Men der er en opsamler i maskinen til vand. Ved vare ikke hvordan jeg tager Den i brug

Tak for svar
Tag et billede af typeskiltet, og læg det op. Så vil al tvivl sikkert være udelukket.
Desuden kan man så sikkert finde en manual på 'nettet.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Måske slangen bare skal tages af. Sådan er det på vores kondenstørretumbler.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Det er nemt. Som det er nu, pumpes vandet ud gennem afløbsslangen fra et kar i bunden af maskinen når det er ved at være fyldt. Den slange skal du blot montere oppe i toppen bag kondensbeholderen. Måske du mangler en fjederklemme eller lign, det kan jeg ikke se på fotoet. men ellers ja, det er helt sikkert tydeligt vist i manualen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis