Etablering af donutshop

Hey,

Har lige overtaget nøglerne til mine nye lokaler, hvor jeg efter planen skal åbne en donutshop.

Problemet ligger i at lokalerne er ret nedslidte, og trænger til en grundig renovering. Ville høre om hvor meget i anbefaler at man selv ordner, eller om man skal have professionelle til at renovere. Det skal siges at mine håndværksevner er meget minimale, men budgettet er desværre begrænset.

Dertil kommer det store spørgsmål om hvilket kassesystem jeg skal vælge. Jeg har kigget lidt på [SPAM: Reklamelink til Shopbox fjernet....forsøg på skjult reklame for firmaet, forklædt som bruger-spørgsmål] det virker til deres system er nemt og ligetil. Men hvad har i andre af erfaringer med kassesystemer?

Tak for jeres tid
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis jeg skal tro på, at dette IKKE er et amatøragtig forsøg på reklame for kassesystemer, så skal der nok lidt billeder af lokaler og planer med dem.
Hvis budgettet er begrænset, kan du ordne det du selv kan ordne. Derefter er du nødt til at få håndværkere på eller lærer resten. Kommer også an på om du har en deadline til hvornår det hele skal være klart.
Nu ved jeg ikke hvor slidt det er så det er svært at vurdere hvor meget tid og penge du ville kunne spare i forhold til en håndværker.
Ja, det var et forsøg på at spilde vores tid ved at udgive sig for at være en bruger, men reelt var det skjult reklame for firmaet (Shopbox). Tænk at der stadig er nogen, der tør gamble med deres firmas renomé sådan. Der er heldigvis længere imellem dem efterhånden - sikkert efter vi er begyndt at fjerne links (ingen SEO-værdi), men lade firmanavnene stå.

Mvh. AllanE
…. og også markant at de foregiver at ville åbne en ‘donutshop’, ikke en doughnutbutik.
Ville man mon ikke have styr på stavningen af butikkens centrale vare hvis man vitterlig var igang med projektet.
Desuden er vedkommende ikke særlig kreativ mht ‘navn’, se her, men sikkert det Allan har fundet😋

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis