Hej alle sammen.
Jeg står i den situation jeg skal have lavet en indervæg i min udbygning på den ene side. Der er pt kun en ydremur. Taget er løftet op af "soldater" og jeg kunne godt tænke mig at få taget på plads igen. Det er et projekt der er startet af den tidligere ejer af huset.
Jeg har i den forbindelse nogle forskellige spørgsmål inden jeg går i gang med det her.
Spørgsmål 1: Hvilke mursten skal jeg vælge? hvad er forskellen helt præcis? Jeg har overvejet de her fra stark:
https://www.stark.dk/rt-910-basic-mursten-4-facader-54-mm-108-mm-228-mm?id=6200-1654610som jeg tænker er gode nok som en indervæg? Det skal lige siges at indervæggen skal pudses op bagefter, så det gør ikke noget hvis de her sten ikke er alt for pæne. Jeg vil dog gerne være sikker på jeg kan bruge dem her inden jeg bestiller en 10-12 paller.
Hvis der er nogle mursten som i tænker er bedre skal i endelig sige til :)
Det skal lige siges jeg ingen erfarring har med det her, men har fundet en som gerne vil lave det hvis jeg skaffer alt materialet.
De andre spørgsmål skal jeg nok stille i tråden, men tænker for at gøre det nemt, tager jeg lige et af gangen.
Mange tak på forhånd.