Vaskemaskine

Hej. Hvis en ny vaskemaskine er tilsluttet og starter op med at kunne sætte vask i gang men herefter i løbet af få timer bliver ringere og ringere, så vasken stopper midt i eller betjeningspanel og display slet ikke kan tilgås, hvad kan der så være galt? Den kan slet ikke betjenes og står bare og blinker løs med alle mulige funktioner uden at låse sig helt fast og sætte vask i gang.
Jeg så ingen fejlkoder under installation men hvad kunne det være?
Vil en tekniker fra firmaet kunne se om der har været en fejlkode og dermed måske løse det? Kan de tilgå de data på en eller anden måde? Ved ikke om det ​er besværet værd.

Den er tilsluttet efter de 30 dages reklamationstid så det er ikke en mulighed.
Jeg ved ikke, hvad der er galt.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Altså du har 2 års reklamationsret i Danmark, men hvis ​maskinen er ældre end det er du jo lige vidt. Prøv at afbryde strømmen på stikkontakt eller gruppen, vent et par minutter og se om det gør nogen forskel.
Man kan mig bekendt ikke se fejlkoder efterfølgende. Men det tyder da på en løs forbindelse i forbindelse med tilslutningen. Du oplyser ikke hvordan det er tilsluttet så det er ikke så nemt at komme nærmere. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Den er tilsluttet korrekt. Med de tre “ledninger” farvekodet. Så der burde ikke ​have været en løs forbindelse?
Nogen som har en ide om hvad en printer plade kan koste i reservedele? Bare for at vide om det kan betale sig at få en tekniker ud.
Om ledninger er sat til med de rigtige farver har intet at gøre med en løs forbindelse. Du kan ikke forvente at få en pris på print plade uden at oplyse hvilken maskine det er. Derudover så koster tekniker nok over 1000,00 kr plus moms alene for at rykke ud. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Muligt du kan få et fast-pris tilbud hvis producenten har udkørende service, Miele tilbyder eks. den service, starter dog ved 2.549kr. Ville overraske mig hvis du kom under 2.000kr for skift af print inkl arbejdsløn via hvidevareservice.
Det er en meget uklar fejlbeskrivelse du skriver. Hvad er "den" og hvad betyder "ringere og ringere", "midt i" osv osv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis