Påfyldning af blæk i HP 303 patron til ENVY 7920e serien

Hej
Er der en expert der kan fortælle mig hvad der skal købes til at fylde blæk i en HP303 blækpatron og gerne også hvordan man gør det. Jeg kan se 2 huller der måske kan bruges, men hvilket et. 
Håber I kan hjælpe, patronerne koster ca. 400kr pr.stk, det er næsten tyveri.
Hej Er der en expert der kan fortælle mig hvad der... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
kurta skrev den 03-02-2024 21:47:54

HP 8100 på ebay.de 112,50 kr. incl. forsendelse for den sorte patron.
HP 8100

Super så kikker jeg der næste gang den skal skiftes, handler i forvejen ofte på ebay.de, samt amazone.de

Sidste gang købte jeg et sæt med sort patron, og 3 farver (nye og ubrugte), på DBA af en hvor printeren var gået til. 

Dem fik jeg rigtig billigt..

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har en Epson EcoTank ET-3700. Den bruger ikke blækpatroner. Man hælder blot blæk på.
Der fulgte 2 sæt med hver 4 flasker blæk med i alt 674 ml. Hvor meget blæk er der i jeres blækpatroner?

Et nyt sæt blæk koster 284 kr. Selv siger Epson at det svarer til 72 blækpatroner.

https://www.proshop.dk/Blaek-Toner-Forbrugsstoffer/Epson-102-EcoTank-4-colour-Multipack-Black-Yellow-Cyan-Magenta-Ink-Blaekpatron-Cyan/2877098

Det er 3 år siden jeg købte den og jeg har ikke taget hul på det andet sæt endnu.
https://www.proshop.dk/Printer/Epson-EcoTank-ET-4850-All-in-One-Blaekprinter-Multifunktion-med-Fax-Farve-Blaek/3008588


Jeg har nu fået en forklaring fra InkPro der har leveret mine blækpatroner. De har haft kontakt til HP og fået besked på at de nye “e” modeller er lavet så de ikke kan bruge uorginale blækpatroner. Så venner, husIKKE at købe HP printere, ihvert fald ikke “e” modellerne.
Jeg gav 840kr for min printer og jag skal betale 765 kr for 2 nye blækpatroner. Det grænser til tyveri ved højlys dag. Informer gerne alle jeres venner så de ikke går i den samme fælde som mig.
Tak for jeres deltagelse.
Hilsen Jørn
HP sælger printere til foræringspris, og tjener på blækket.
Som nævnt fulgte der 674 ml blæk med min Epson EcoTank. Den kostede cirka 3000 kr i alt.

Den nævnte HP 303 patron har i standard størrelsen 4 ml blæk og koster ca. 120 kr. Det vil sige at 674 ml vil koste 20.220 kr. Ingen skal fortælle mig at HP printere er billige.


Meridian skrev den 05-02-2024 14:32:40

Jeg har nu fået en forklaring fra InkPro der har leveret mine blækpatroner. De har haft kontakt til HP og fået besked på at de nye “e” modeller er lavet så de ikke kan bruge uorginale blækpatroner. Så venner, husIKKE at købe HP printere, ihvert fald ikke “e” modellerne.
Jeg gav 840kr for min printer og jag skal betale 765 kr for 2 nye blækpatroner. Det grænser til tyveri ved højlys dag. Informer gerne alle jeres venner så de ikke går i den samme fælde som mig.
Tak for jeres deltagelse.
Hilsen Jørn

 Du skal så heller ikke købe Canon eller Samsung. Jeg har kendskab til, at Samsung og Canon laserprinter heller ikke accepterer uoriginale printerpatroner. 


fase
Min nye printer er en HP 4100 e Og jeg kan ikke se at det er så vildt dyr med patroner. MEN jeg har ikke erfaring endnu.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis