Klemmer på ledninger fra kogeplade Nemt 47 23-01-2024 22:14 Hej LDSEt hurtigt spørgsmål: Jeg skal tilslutte en ny kogeplade, men ledningerne kommer med klemmer på. Skal jeg fjerne disse, før jeg samler dem i wago samlemuffer? Jeg forestiller mig, at de bider bedst direkte på kobberet.På forhånd tak 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30577 7480 23-01-2024 22:54 Nej de skal ikke fjernes. Jeg ved ikke forskellen med Wago klemmer men komfurudtag , kronemuffer eller samlemuffer med skrue klemmer kræver at der er lednings tyller eller sådan som du viser. Ved bløde ledninger er det ikke så nemt at få dem ind i Wago klemmer. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
mfrost 3258 9400 23-01-2024 23:11 Wago klemmer kan bruges både med og uden tylle.. dd har den for del at man kan f.eks samle et ka ek med tykke og et uden. Det bør man jo f.eks ikke gøre i en almindelig muffe. Jeg bruger stort set ikke andet en wago klemmer på jobbet.