Vandskade på trægulv

Hej allesammen, håber i kan give et godt råd eller et indspark til den her :-) jeg har fjernet 2 lag gulv i min lejlighed for at komme ned til det oprindelige trægulv. Undervejs i processen opdager jeg så en plamage på gulvet der er sort og det lugter jordslået fra dette område. Det ser ud som om en del af det ene gulvbrædt er rådnet væk. Der har stået en brusekabine her tidligere og det mest sandsynlige er at der er sket vandskade fra brusekabinen som er trukket ned igennem gulvlagene. Nu er jeg i tvivl om
Hvad jeg skal gøre ? Kan det være skimmelsvamp? Og kan gulvet virkelig være rådnet væk eller er det noget andet (svamp/borebiller)? Jeg har renset området med klorin idag som tilsyneladende tog lugten. Jeg ved dog ikke om det kan have spredt sig til væggen og etageadskillelsen under gulvet. Skal man have en professionel til at tjekke for skimmelsvamp?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bræk væk indtil der ikke er mere råd, og erstat det der er ​nedbrudt og lad være med ar bekymre dig om den ​underliggende konstruktion medmindre den selvfølgelig også er færdig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis