Nilfisk højtrykrenser + frost

Slangen på rullen er frostsprængt, nu hvor jeg har brug for den til at rense kloak/drænrør  
Kan den købes som reservedel? jeg synes ikke lige den dukker op

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 Er du sikker på at pumpen ikke også er frostsprængt? .En højtryksrenser skal opbevares frostfrit, eller køres igennem med frostvæske inden frosten kommer.
Du kan finde reservedelstegninger, og bestille delene her LINK
Hvis du ikke kan finde din model, så ring/skriv til dem, de er super hjælpsomme.
Hvis det er din model på billedet skulle der være et direkte link her til reservedelstegningen. ​LINK​​​

Men som nævnt i andet indlæg, kan der nemt være andet der har taget skade, så undersøg pris på reservedele, og pris på en ny renser.
For sent nu, men jeg køre altid kølervæske igennem min og efteråret, kølervæsken skader ikke renseren, jeg bruger det blå.

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 22-01-2024 22:45:40

Du kan finde reservedelstegninger, og bestille delene her LINK
Hvis du ikke kan finde din model, så ring/skriv til dem, de er super hjælpsomme.
Hvis det er din model på billedet skulle der være et direkte link her til reservedelstegningen. LINK

Men som nævnt i andet indlæg, kan der nemt være andet der har taget skade, så undersøg pris på reservedele, og pris på en ny renser.
For sent nu, men jeg køre altid kølervæske igennem min og efteråret, kølervæsken skader ikke renseren, jeg bruger det blå.

 Hvordan gør du rent praktisk? Der skal jo være tryk på slangen?

HrT skrev den 23-01-2024 09:20:33

je_ns skrev den 22-01-2024 22:45:40

Du kan finde reservedelstegninger, og bestille delene her LINK
Hvis du ikke kan finde din model, så ring/skriv til dem, de er super hjælpsomme.
Hvis det er din model på billedet skulle der være et direkte link her til reservedelstegningen. LINK

Men som nævnt i andet indlæg, kan der nemt være andet der har taget skade, så undersøg pris på reservedele, og pris på en ny renser.
For sent nu, men jeg køre altid kølervæske igennem min og efteråret, kølervæsken skader ikke renseren, jeg bruger det blå.

 Hvordan gør du rent praktisk? Der skal jo være tryk på slangen?

 Jeg har en 5 liters dunk, hvor jeg har en stuts i bunden, så tilslutter jeg renseren, og så køre jeg med renseren retur i dunken, til der kommer kølervæske retur. (renseren er selvansugende, bare der ikke er luft i sugeslangen. )

Jeg køre først renseren så tom for vand som muligt, så det er begrænset hvor meget kølervæsken bliver fortyndet.






Vi prøver igen, i morgen --
Alternativt kan du afmontere begge slanger, og lade maskinen køre til der ikke kommer vand ud mere, den må naturligvis ikke køre uden vand ret længe, men de få sekunder det tager sker der ikke noget ved.
je_ns skrev den 23-01-2024 10:13:48

HrT skrev den 23-01-2024 09:20:33

je_ns skrev den 22-01-2024 22:45:40

Du kan finde reservedelstegninger, og bestille delene her LINK
Hvis du ikke kan finde din model, så ring/skriv til dem, de er super hjælpsomme.
Hvis det er din model på billedet skulle der være et direkte link her til reservedelstegningen. LINK

Men som nævnt i andet indlæg, kan der nemt være andet der har taget skade, så undersøg pris på reservedele, og pris på en ny renser.
For sent nu, men jeg køre altid kølervæske igennem min og efteråret, kølervæsken skader ikke renseren, jeg bruger det blå.

 Hvordan gør du rent praktisk? Der skal jo være tryk på slangen?

 Jeg har en 5 liters dunk, hvor jeg har en stuts i bunden, så tilslutter jeg renseren, og så køre jeg med renseren retur i dunken, til der kommer kølervæske retur. (renseren er selvansugende, bare der ikke er luft i sugeslangen. )

Jeg køre først renseren så tom for vand som muligt, så det er begrænset hvor meget kølervæsken bliver fortyndet.





Smart. Pt står vores i bryggerset og dét scorer ikke point hos konen 😅 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis