Adskille trimmerhoved

Godaften
Jeg er ved klargøre en benzintrimmer, jeg fik foræret - hovedet ligner noget universalt til 4 tråde, med 2 skåle isat 4 skruer, til umbraco nøgle. De sidder virkelig fast, tænker stålbolte i alu gevind, udsat for plantesaft mv. - lidt opad bakke. Har prøvet med varme på bolte og caramba, men uden held.
Hvad har virket for jer? 
Trimmerhoved kunne ligne ​DENNE​​​

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke den skal skilles , der skal bruges to snore som du klipper af i ca 20cm. Så stopper du dem gennem hullet og lidt ud på den anden side, hvis du har gjort det fra den rigtige side låser snoren hvis du rykker i den lange ende , når den er slidt ned trækkes den ud i den korte ende. Det skal være en rimelig kraftig snor.
Det ligner nu et trimmerhoved til 2 snøre, dem med 4 er der et "lag" ekstra.
Men der er der er 4 huller, da snøren stikkes hele vejen igennem, det ligner dette her.  LINK
Lidt længere nede på siden af linket, kan du se en video hvordan det fungere, med at sætte snøre i.

Men hvorfor adskille det, virker det ikke længere?

Jeg har haft et adskilt, det var et 4 snøret, jeg lavede om til et 2 snøret, det var nemt at skille ad, men det var også næsten nyt.


Vi prøver igen, i morgen --
Fino - prøver det lige i morgen.. Jo det virker formoder jeg, men troede snor skift var lig med adskillelse.
Ps - en M10 / links møtrik - hvor hitter jeg den?

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis