ventilation

har et nillan ventilation system med varmepumpe til brugsvand hvad sætter i displayet på af luftskifte 
komfordt, komfordtv, energi ? jeg har 22 grader i huset og har sat  varmen i huset på  varme og 24 og trin 2 er det korrekt :) på forhånd tak 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan sker opvarmning af luften til 22 grader? Hvis det er en elektrisk varmeflade efter varmeveksleren, vil det være den dyreste opvarmning du har (hvis du altså ikke har ren elvarme). Hvis du vil spare, skal du holde temperaturen så lav som muligt. Altså hvor det ikke føles koldt en halv meter fra indblæsning. Fx 18 grader.
Passive varmegenvindingsanlæg  kan ikke holde en bestemt temperatur. En varmeflade vil have en temperaturindstilling.

GodeVen  men du svare jo ikke på mit spørgsmål    med hvordan jeg skal indstille ventilationen :)  
GodeVen  men du svare jo ikke på mit spørgsmål    med hvordan jeg skal indstille ventilationen :)  

Korrekt, jeg kender ikke det omtalte apparat. Det var en general kommentar til indstilling af varmevekslere med varmeflade.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis