Hvilket beslag til skydedør?

Hej! Jeg skal til at bygge en væg og lave en skydedør. Jeg vil bruge en gammel fyldningsdør, som tidligere har siddet på almindelige hængsler et andet sted.

Er der nogen her, som kan anbefale specifikke løsninger, beslag og skinner? Noget som kører godt og åbner/lukker på en rar måde? Eller har anden erfaring, som de vil dele?

Jeg har læst i LDS-ordensreglerne, at reklame ikke er tilladt, men omtale af relevante produkter er fint. Så jeg forstår det sådan, at man gerne må anbefale specifikke produkter, som man har været glad for :)

På forhånd mange tak!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lavet en skydedør i vores kælder og brugte skinner og ophæng fra et firma der hedder swalk.
Nu lavede jeg døren i 10 mm krydsfiner, for at den skulle blive så let som muligt, og for at den ikke skulle tage mere plads end højst nødvendigt.
I øvrigt bliver døren kun brugt til at indikere at man er i bad, og er absolut ikke tætsluttende, men kun har det formål at "fortælle" at der er nogen i bad i vores kombinerede bryggers/bad.    

Det med reklame handler mere om "gratister" der opretter sig og så lovpriser en hjemmeside for at fiske klik.
Når vi andre "normale" brugere linker til en side, er det som regel netop for at fortælle noget om et produkt og så er det ikke reklame, men bare oplysning   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Mange tak for svar :) Det ser da også ud til at være et godt produkt. Det vil jeg kigge nærmere på.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis