Reparation af Bauhaus kompressor

Hejsa,
Jeg er i gang med en årelang renovering af vores hus. I den forbindelse købte jeg i 2021 en kompressor i Bauhaus til omkring 1300. Det er den der hedder Herkules Kompressor Brico 10 bar.

Den er gået i udu og jeg har desværre smidt kvitteringen væk, hvilket er ærgerligt, da der er 5 år garanti.

Fejlen ved kompressoren er, at den er utæt. Der begyndte at komme en sive-lyd og den holder ikke tryk, hvilket betyder den går pænt amok med start/stop hele tiden. Grundet tidspres har jeg simpelthen købt en ny, af et andet mærke dog.

Men synes det vil være ærgerligt at smide den ud, hvis det kan fikses nemt og billigt.

Jeg har lokaliseret utætheden til noget der hedder en trykafbryder eller måske en pressostat/micropressostat. Jeg er 99 % sikker på at det er denne der er defekt/utæt:

https://www.fruugo.dk/air-ride-kompressor-trykafbryder-kontrol-14-npt-stik-150-180psi/p-189803047-405471601?language=da&ac=croud&asc=pmax&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAnfmsBhDfARIsAM7MKi1BjqLIU1kpwgS-rErsSA0H7iX7KVqwnJtiuO4jesNLGg9gJa6psv4aAmmYEALw_wcB

Den ser ud som den på linket, men kan forstå at man skal købe den rette reservedel.

Nogen der har erfaring med rep af kompressorer
 og kan guide/hjælpe?

På forhånd tak.

På 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at spørge i Bauhaus om de har eller kan skaffe reservedele til kompressoren. Hvis du har betalt med Visa kort, så prøv at gå tilbage i dine kontoudtog for at finde betalingen. Tag et udklip af udtoget med til Bauhaus og spørg om de vil acceptere det som en kvittering.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis