Ledningsløsning til stue - det vrimler med ledninger

Smart løsning til orden på ledninger søges.

Jeg ved ikke om I kan genkende det, men vi har hurtigt 4-5 ledninger stikkende frem under sofaen. Ledningerne går til iPads, telefoner, bærbarer, mv. 
Det er hverken kønt eller sjovt at træde på.

Er der nogle smarte løsninger som I evt. vil dele?

Jeg har overvejet noget a la nedenstående billeder, men det er jo mere en skjuler end en egentligt smart løsning. 

Så kære LDS, vil I dele jeres erfaringer og evt. billeder af gør-det-selv løsninger eller købte versioner? Det kan jo være at der gemmer sig nogle guldkorn af løsninger som kan komme os andre til gode.

På forhånd tak.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
God ide med sådan en tråd! Vi har en oplader med 4 udgange siddende i køkken/stue og derfor 4 forskellige typer ledninger der fast hænger frit fremme. Ikke kønt, men praktisk fordi de i det mindste er samlet ét sted.
Interessant at høre hvad andre gør.

Mvh. AllanE
Hos min søn og sviger har de en lang "kasse  på en væg i køkken. Over denne ligger en næsten løs hylde hvor telefoner og i-pad ligger. I kassen har man så strømstik og opladere.
Det giver samling på tingene, men i tilgift også lidt mobilfri minutter medens der oplades. Det i sig selv kan være en fordel. 
Det sidste tror jeg nu virker bedst indtil teen-age alder hvor de køber sig en oplader mere. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Mange tak for kommentarerne som er givet indtil videre. 

Jeg lader den stå åben, så kan det være at der med tiden kommer flere inspirerende idéer. 

Hav en god aften.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis