Håber nogen her kan hjælpe mig, da vi bøvler lidt med vores gulvvarme her i kulden.
Flere rum er helt ned til 16grader, så jeg har været ude og kigge lidt i skabet hvor styringen sidder.
Selve styringen viser at den skal åbne gulvarmen i alle rum, alle de individuelle termostater er også åbne.
Jeg mistænker at der er et problem ved pumpen eller termostaten lige over pumpen.
Selve tilførslen af varmt vand, der er røret meget varmt, men selve "krydset", hvor termostaten sidder i den ene side og tilførslen af varmt vand i den anden, er koldt.
Hvis man mærker på både pumpen og under pumpen hvor det varme vand bør blive sendt ud i systemet er rørerne også kolde.
Vores soveværelse og stue har en separat pumpe, og når jeg mærker på pumpen og rørerne under pumpen derinde, hvor der er gang i gulvarmen, så er de også varme.
Har vedhæftet et billede hvor jeg har tegnet for at illustrere med rød hvor røret er varmt og blå hvor der er koldt.
Nogle gode ideer til hvad udfordringen kan være og er der noget man selv kan gøre?